ممكن تعيش عمرك كلو من غير .....ما تحب
الحب دا حظوظ ممكن تقابلو و ممكن تموت من غير ما تقابلو...... الكلمة دي انا سمعتها كتير اوي و كل ما اسمعها احس ان قلبي بيتخطف وأقول ياتري هو دا صحيح يعني انا ممكن اعيش عمري كلو من غير ما اقابل الحب؟ مش عارف حاسس انها حاجه غير مقنعه بالمره مش طبيعي ان الواحد عمرو يعدي من غير ما يقابل احلي حاجه في الدنيا .
مش متخيل ان مش هعيش اليوم الي تكون احلامي فيه حقيقه يعني الاقي حب بجد....اعيش لحظه حب صادقه...لحظه شجن ...لحظه حنين .....و قلبي يبكي من كتر الاشواق بس بكي جميل....
لما اكون لوحدي و اتمني لحظه لاقي.
مقدرش اعيش من غير امل ان اليوم دا هعيشوا.
يمكن اموت ....فعلا اموت...بس ....اعيشو.
الحب دا حظوظ ممكن تقابلو و ممكن تموت من غير ما تقابلو...... الكلمة دي انا سمعتها كتير اوي و كل ما اسمعها احس ان قلبي بيتخطف وأقول ياتري هو دا صحيح يعني انا ممكن اعيش عمري كلو من غير ما اقابل الحب؟ مش عارف حاسس انها حاجه غير مقنعه بالمره مش طبيعي ان الواحد عمرو يعدي من غير ما يقابل احلي حاجه في الدنيا .
مش متخيل ان مش هعيش اليوم الي تكون احلامي فيه حقيقه يعني الاقي حب بجد....اعيش لحظه حب صادقه...لحظه شجن ...لحظه حنين .....و قلبي يبكي من كتر الاشواق بس بكي جميل....
لما اكون لوحدي و اتمني لحظه لاقي.
مقدرش اعيش من غير امل ان اليوم دا هعيشوا.
يمكن اموت ....فعلا اموت...بس ....اعيشو.
